torstai 4. helmikuuta 2016

Sähköhoitoon!!

Eilen hoitaja kertoi minulle, että ylilääkäri on hyväksynyt sen, että tulen saamaan sähköhoitoa! Olen kuulemma ensimmäisenä jonossa :). Oloni on jokseenkin huojentunut ja helpottunut; minun ei tarvitse kärsiä enää kauaa. Hoitaja tosin muistutti, että sähköhoito ei välttämättä ole tie autuuteen, mutta minuun se luo kuitenkin toivoa. On jokin reitti, jota kulkemalla pääsee pois huonosta olosta, ehkä.


Sähköhoito saattaa alkaa jo ensiviikolla tai sitä seuraavalla. Siihen asti olen kuitenkin tiiviisti osastolla, en pääse lomille itsetuhoisena. Uloskaan en pääse yksin, vaan aina täytyy jonkun toisen olla mukanani.


Jännittääkö minua sähköhoito? No ehkä vähän. Eniten jännittää se, että toimiiko se minulla. Toivotaan niin!

2 kommenttia:

  1. Hei oona, löysin sattumalta tilisi ja olet sen jälkeen ollut paljon ajatuksissani. Toivon sydämestäni että sähköhoito auttaa sinua. Se on auttanut monia ja vaikke vastetta ei heti huomaisi, se tulee ajan kanssa. Taistelet todella rohkeasti raskaan sairautesi kanssa. Muista ettet ole yksin ja että olet upea ihminen jolle kuuluu kaikki mahdollinen apu tässä tilanteessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista! :) Jep, minäkin olen huomannut, kuinka sähköhoito on auttanut monia ihmisiä. Toivon, että se auttaa minuakin :). Ihanaa kuulla, että on ollut jonkun ajatuksissa.

      Poista