perjantai 20. toukokuuta 2016

Lista

1. Minulla aloitettiin uusi lääke, (Cisordinol), entisten (Leponex) lisäksi.

2. Sain luvan istuksia takapihan keinussa yhdessä kahden hoitajan kanssa, joista toisen tulee olla mies. Se on minun ainoa mahdollisuuteni ulkoilla tässä hetkessä.. En ole ollut ulkona tällä hetkellä viikkoon, kun tuo säädös ei ole ollut voimassa muutakuin tästä päivästä alkaen..

3. Olen koko ajan hoitajien kyttäämisen alaisena... Edes vessaankaan en saa mennä valvomatta. HUOH.

4. Lääkkeeni jauhetaan ja liuotetaan veteen. Hoitajat valvovat vieressä, kun otan lääkecoctailini..

5. Joudun nukkumaan eristyshuoneessa patjalla yöni, koska siellä on kamera, jonka avulla minua valvotaan. Hoitajat ovat toisaalta kivoja, kun antavat minun nukkua pidempään kuin muut potilaat :D.

6. Lomia en saa nyt ollenkaan. :( 

4 kommenttia:

  1. Mä niin tiedän miltä toi tuntuu! Toivottavasti sun vointisi kohentuisi pian etkä joutuisi kestämään tollasta - toivottavasti toi uusi lääke vaikuttaa sun vointiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan.. Tuntuu, että se on alkanut jo vähän vaikuttamaan :)

      Poista