torstai 28. huhtikuuta 2016

Keskivaikeasti masentunut???

Olen tehnyt joitakin masennustestejä ja ne näyttävät tulokseksi, että olisin muka keskivaikeasti masentunut.. Okei, myönnetään, minulla on itsemurha-ajatuksia, saamattomuutta arkirutiineissani, olen sairaalassa, enkä juuri nyt jaksa ajatella tulevaisuuttani... Toisaalta: en kuitenkaan halua kuolla tai menettää elämäni mahdollisuuksia kaikkeen hyvään, joka olisi vielä saatavillani.

En oikein siis osaa mieltää itseäni masentuneeksi, varsinkaan keskivaikeasti masentuneeksi. Se kuulostaa hurjalta. Ehkä tuo oireilu liittyy pelkästään siihen skitsoaffektiiviseen häiriöön, kukapa tietää..?

Olen pitänyt itseäni aina tosi optimistisena ja elämäniloisena, joten masentuneisuus ei sovi minä-kuvaani ollenkaan..




ainiin,
ps. En saanut lomaa viikonlopuksi... Vappu osastolla, JIPPII... :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti