keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

Kuulumisia

Olen saanut sähköhoitoa nyt 8 kertaa ja olen sairaalassa yhäkin. Vielä vähän aikaa sitten olin melkoisen sekaisin. Yritin itsemurhaa milloin yrittämällä ryntäillä autojen alle sairaalan pihalla (kun olin hoitajan kanssa kävelyllä..) tai yrittämällä hirttäytyä kaikkeen mahdolliseen, joka suinkaan tuli pieneen mieleeni.. Nyt vointini on kuitenkin jo parantunut ja olen myös kyllästynyt olemaan täällä sairaalassa. Lääkäri sanoi, että myöntää minulle lomaa, jos en yritä joka välissä tappaa itseäni. Ja jos yritän ryntäillä autojen alle ulkona, menetän myös seuraavan päivän ulkoiluluvat. Olen nyt siis yrittänyt oikein kovasti käyttäytyä "hyvin" ulkoilureissuilla,

Yllä olevassa kuvassa on käteni sähköhoitopäivinä. Valkoisen haavateipin tilalla on ollut kanyyli, minkä kautta laitetaan nukutusaine sekä lihaksia relaksoiva aine.

1 kommentti:

  1. Todella iso ilo kuulla, että kuuluu parempaa. Varmasti kyllästyy olemaan sairaalassa kuukauden jälkeen, onhan se jo sairaudesta riippumatta henkisesti todella raskasta olla pitkään sisällä ja vielä sairaalamiljöössä. Siihen päälle vielä se, että oma sairaus on henkisesti niin kuluttava. Mieletöntä, miten olet selvinnyt kaikesta. Loma kuulostaa hyvältä. Toivon valon pilkahduksia lomallesi ja läheisiä ihmisiä, joiden kanssa olla yhdessä.

    VastaaPoista