sunnuntai 11. helmikuuta 2018

Mulle sanottiin, että olen kohta liian vanha hakemaan mihinkään kouluun

Niin.. Mutta minkäs minä sille voin, että esimerkiksi vietin sairaalassa "tuhlaten aikaa" lähemmäs vuoden pakkohoidossa. Ei se ole minun syyni. Täytän pian 23, kun muut opiskelevat jo täyttä päätä amkissa tai yliopistossa. Minä taas asun tukiasunnossa ja käyn päivät mt-kuntoutujien päivätoiminnassa. Mutta minä viihdyn näin. Ja sitten kuitenkin haluan opiskelemaan, sanoivat muut mitä tahansa. Tänä keväänä haen kouluihin ja mietin vielä, että minne :D ..

Tämmöistä pohdintaa tällä kertaa :)

2 kommenttia:

  1. Ei 23 ole mitenkään korkea ikä opintojen aloittamiseen. Ihmeellistä että sinulle sanottiin niin. Voisi kuvitella että näiden rankkojen kokemusten jälkeen saisit kaiken mahdollisen tuen opintojen alkuun. Kiinnostavaa kuulla mihin haet. Ainakin taideopinnot kannattaa pitää mielessä ottaen huomioon hienot työt joita olet julkaissut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kannustuksesta :) ! Joo, olen käynyt aika rankkoja kokemuksia läpi.. Ja kiitos kehuista :D !

      Poista