torstai 13. elokuuta 2015

Tärkeintä

Tärkeintä on säilyttää minussa itsessäni rauha ja totuus. Varmuus siitä, että kaikki muuttuu paremmaksi.
Oikeastaan jo nyt asiat ovat tarpeeksi hyvin.

Psykoottiset ajatukset eivät saa johtaa minua harhaan. Totuus on, että en ole syyllinen mihinkään, en ole paha ihminen. Minun ei tarvitse olla itsellenikään paha, rakastan minua ja haluan sille pohjimmiltani hyvää <3. Itsetuhoajatukset hätistän kauas pois, minun ei tarvitse rangaista itseäni (psykoottisin perustein...).

Rakkaudella itselleni <3, minä.

ps. Tämä ei ole kerskailevaa itserakkautta, päinvastoin. Yritän paikata sitä valtavaa rakkauden puutteen luomaa aukkoa, mihin olin luisunut psykoottisten ajatusteni uhrina. Tarvitsen nyt itserakkautta valtavan paljon <3.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti